IF I STAY
Publicerat den

Ursäktar ännu en gång för en enormt tråkig uppdatering, lättare sagt ingen alls. 
Men har verkligen ingen lust och har enklare sagt ingen lust. 
 

Har varit i borlänge i stort sätt hela dagen och handlat julklappar, blev en hel del saker. 
Direkt vi kom hem sprang jag och Mamma ut och gjorde klart och tog in hästarna. 
Sen gick vi in och slog in julklappar. 
Resten av kvällen har jag kollat på film, If i stay. 
Och seriöst, är det bara jag som inte klarar av att kolla på nån sorts film utan att verkligen spögrina? 
Har typ världens huvudvärk efter filmen, haha har nog inte gråtit så mycket till en film nån gång helt ärligt. 
 
Men tanke på att jag som vanligt vet vad jag ska få i julklapp (nyfiken som man är) så känns det som att bloggen kommer få mer uppdatering då jag ska få ett nytt objektiv och kommer bli lite mer bilder på hästar mm. 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?