Dagens hoppning.
Publicerat den

Somsagt så ville jag & Jolina hoppa idag så vi gjorde det. Knubbe var riktigt pigg & slängde som vanligt in lite kickar & bock språng där & där. 
Vi ställde upp 2 simpla hinder. Ställde då vi kunde hoppa på åttor. Tycke Knubbe lyssnade riktigt bra & var mjuk & följsam. Men det vart dåligt nog typ 2 stora hopp på hinder idag. Jag har lyckats med mig själv, hålla ihop. Knubbe har hoppat riktigt stort på hinder istället för att ta ett extra litet språng. Men det har varit upp till. Jag vart lite osäker där & där idag & kom fel. Däför blev det lite stort hopp. Men det hände bara 2 gånger så det är väl bra att det inte blev fler. Knubbe är iallafall riktigt duktig & tvekar inte på att hoppa. Nöjd! 
 
Imorgon skrittas han ut eller vilar för jag kom PRECIS på att det är hoppträning på onsdag. Knäppis! Jaja, han årkar. Han får vila torsdagen då! :) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?