Ponny SM 2013 ~ Michelle & Ard Chuan Delight. SM silver!
Publicerat den

Ja, jag måste ju berätta hur det gick för bästa Michelle på SM också. 
 
Jag vet inte, jag grät av lycka, att hon lyckats. Hon & delli kom tvåa! Silver altså, hur bra är inte det?
Jag bara kollade på hennes runda, ett pet så bommen slank på backen. 
Hon kommer ut & väntar på att sista ekipaget skulle rida. 
Plötsligt kommer alla hoppandes & springandes mot Michelle & klappar & kramar Delli! Jag han inte att fatta att det hände, min bästa vän tog Silver. Janelle Larsson red sist ut i B finalen. Och kom på bra tid & runt felfritt & vann kat B i ponny SM 2013. Jag kände att tårarna rann ner för min kind & jag klappade Delli & Michelle & sa hur otroligt grymma dom var! 
 
Jag sa till Michelle "jag är så stolt över dig, du är så J*VLA "GRYM" !! 
 
Jag är fortfarande stolt & kommer ALLTID att vara. Du har verkligen lyckats! Och det ser jag upp till. Stolt, stolt & osv stolt! 
 
Jag älskar det du gör & jag är verkligen en stor förebild av dig bästa vän! 
 
Grattis ännu en gång & glöm inte att du är GRYM på det du gör & sluta aldrig upp med det du verkligen vill!
 
Go Girl! 
 

 
 
 



Anonym

Har din kompis någon blogg?
Svara i komentar :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?