8 december
Publicerat den

Hejsan! :) 
Idag kl 12 ca gick vi ut & började försöka lasta Winnie Det tog 2 timmar. Så kl 14.00 var vi klara typ. Då åkte Mamma & Pappa iväg med henne. Jag ville bara vara hemma, mocka ur hennes box. Mysa med Peppe & Knubbe å bara sluta tänka på att det inte kommer finnas en Winnie i stallet mer. Men det känns skönt att hon åkt, att jag ska få spendera mitt sista tävlings år med Knubbe. Ska bli så skojj, bästa köttbullen ♥ 
Kommer såklart sakna Winnie lite, fina tjejen! 
Vi longerade, snurrade och lockade och gjorde ALLT, men hon bara krånglade. Till slut gick mamma in med henne & jag och pappa drog en lina bakom henne (de har do gjort förut ) Då satt vi den runt mellanväggen och jag drog och Pappa drog på andra sidan. Till slut så tröttnade hon & gick in. Däremot så flög hon ut en gång & jag halkade & hon drog min hand så har frustrerande ont i handen.. Så ska ha bandage ett tag få se hur det blir. 
Men jaja. Nu har hon kommit hem iaf & hoppas hon hittar ett bra hem sen :) 
 
Har varit med fina Jolina såhär på kvällskvisten. Vi har bakat Kladdkaka, kollat på solsidan, vart på hemköp & bara haft skojj! Älskar verkligen att vara med jolina. Vid henne kan man vara sig själv till 110% ♥
 
Över till de lite mer hemska med 8 december...! 
 
Idag var det 4 år sedan en underbar människa gick bort.. Världens bästa Morfar. Du har varit något lite extra för oss. Du fanns alltid där. 
Det var såhär.. Vi satt & åt frukost på morgonen, då Mormor ringde Mamma och berättade, hon gick över till henne direkt. Då Morfar hade somnat i fotöljen & det var då han aldrig vaknade igen. 4 år sedan.. känns hemskt. 
Jag & Dennis fick sedan gå dit. Jag satt mig i ditt knä, kramade om dig & sa farväl. Kommer ALDRIG glömma dig bästa Morfar! 
Jag kommer ALDRIG glömma 8 december, en speciell dag för oss! 
Jag hatar att få en klump i magen & känna att du inte finns här mer! 
Mamma har det extra jobbigt, jag försöker stötta henne till 1000! Minns igår kväll, kommer aldrig sluta hjälpa min Mamma!
 
Till dej Morfar.. "Hoppas du har det bra där uppe, vi kommer aldrig glömma dig! Vi älskar dig världens finaste Morfar ♥ ♥ ♥ 
"8 december, kommer aldrig glömma den dagen :'( " ♥♥♥
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?