Utmaningar
Publicerat den

Nu kommer jag börja med nåt, så det kanske blir lite bättre uppdatering. Men ni ska kommentera vad ni vill att jag ska göra. Och jag lottar sen på sakerna & väljer 1 av dom jag ska göra.
Kan vara allt från att gå fram till en random människa och krama den.. Ja ni vet allt sånt där :)
 
 



Anonym

pussa franne :3



URL:


Anonym

Spring runt på kupolen och skriksjung "kom an kom an pirater med era bomber och granater" eller "jag är en fattig bonddräng"



URL:


Anonym

Vi vill ha filmbevis!!! :D



URL:


Anonym

Då får sjunga "Konkobom Smurf Smurf" om du vill också! :D



URL:


Anonym

I blåa kläder helst ^^



URL:


Anonym

Någon gång : Ta en öl ur ditt kylskåp, öppna den och häll ur lite, sen går du dit hela familjen är samlad och låtsas som om du är jättefull och typ ramlar å så hela tiden! Det går bra med en spritflaska också.. :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?