Vinter ~ Snö ~ December
Publicerat den

Hej allihopa!
Inatt har det snöat och blåst extremt mycket. 
Så idag var de ca 1 halv meter snö. = att jag knappt kom ut till bussen, men var framme tillslut. 
Skönt att vi äntligen fått snö, mindre kul att det ska blåsa så mycket så man knappt kommer utanför dörren. 
Skolan idag var helt okej, första lektionen fick vi håltimme, våran lärare kom inte fram med bilen = snö kaos. 
Sen hade vi SO och gjorde bara något tråkigt läxtest. Sen lunch/rast, sen typ 15 min engelska där vi gjorde ett enkelt läxtest också. Sen gick vi ner och kollad epå teater som höll på ca lite mer än 1 timme, tror jag? 
Sen hade vi typ 30 min rast, sen bild sen slutade vi! Perfekt skoldag! 
Mamma var snäll och mockade åt mig idag, själv var jag ute och tog upp massa saker från ridbanan. Hästarna får vila idag, vill inte ut i blåsvädret. 
Som de ser ut så åker Winnie imorgon, om hon går in & om det inte är snö kaos då ;)
 Ska försöka rida innan hon åker. Kommer sakna henne, men ska bli skönt att få njuta av mitt sista tävlings år med Knubbe! 
 
Hoppas ni får en bra helg! :)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?