En fråga jag fick om dagen som är självklar..
Publicerat den

 Nångång har jag fått frågan om vilken familj jag skulle vilja på i, om jag inte hade en familj & man skulle kunna ta mig som uteliggare *hehe* ! Frågans svar är så självklart som det kan bli! 
 

Jag hade lätt bott hos familjen c*anni*g h*llgr*n då! 
Jag värkligen älskar den familjen efter min egna. Deras glädjande runt om dom. Där är det alltid något roligt som händer & det GILLAR jag! 
Riktiga sport människor, jag skulle ALDRIG kunna ta den familjen som dumma! 
 
Måste jag svara på en sånhär fråga så MÅSTE jag! 
 
Efter min äkta Familj så kommer LäTT denna familj. 
 
Michelle är min ABSOLUT bästa vän och kommer ALLTID att vara! 
Jag bara älskar alla i den familjen, älskar inte på det sättet utan på allt som står åvan↑
Dom är bara perfekta & thats it! 
 
(tar bort om detta skulle skada før någon människa, men sagt säga, vill NI ha ett svar så är jag antagligen tvungen)
Men min familj kommer först av allt! 
 
 
Michelles fina Delli! 
 

 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?