inga planer
Publicerat den

Inga planer över dagen, rida ska jag iallafall. Ska jag inte vara med på hoppträningen då åker jag nog dit & kollar. 
 ΞjeppsonΞ
 
Lördagens tritahlon var sjukt kul faktiskt. Att vara funktionär är inte helt dumt. 
Jag jobbade väl ihop med bästa brudsen. Jolina, julia & Jennifer! Som alla andra år vi bestämmer oss för det, fina & goa människor! Vi gjorde allt möjligt. Åkte fyrhjuling till springningen var  nåt vi gjorde, och de var ju kul. Bara att han körde över ett dike, & vi satt på släpvagn, gjorde ont i baken om man får säga så. + att han körde som en blå dåre. Men kul var de ;) Sjukt varm lördag, men med trevliga människor, de var bara att kämpa på i värmen.
 
 
Nu ska jag ut & pussa på mina gosiga häst & ponny mular! 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?