våga tro på vem du är..
Publicerat den

Jag vet hur livet är..
 
Ibland vill jag bara ta Knubbe & sticka, för alltid. Men NEJ! Det går inte, jag lever bra om jag vill. Ibland göra jag saker för mycket, jag älskar min familj, tar dag för dag. Tjafsar med mina päron varje dag kan man säga. 
Men det är sånt en RIKTIG familj är till för!?  
 
Jag ÄLSKAR mitt liv. Sagt säga, ibland vill jag lägga ner, men ALLT är upp till MIG. Jag förstör mig något så fruktansvärt mycket. 
 
Jag vet vad jag vill, alla vet det, du är vad du är, & du vill vad DU vill. 
 
Jag måste börja vara mig själv igen, jag är som jag är på ett sätt. Men jag är inte den Emma som VÅGAR mer. 
Men jag ser upp till mig själv & vad jag gör & vad jag LYCKATS. Jag började rida för SNART 3 år sen, har egen häst & gett framsteg något så fruktansvärt mycket. Jag påstår inte att jag är ett proffs bland hästar & ridning, men jag tycker att jag är bra på det JAG gör. Och det är PRECIS SÅ DET SKA VARA!! 
Man ska VÅGA tro på sig själv, & det gör jag. 
 
Varenda gång jag mår dåligt & rider ut på Knubbe, jag är kanske rädd, det vet man aldrig, då har jag en trygghet i Knubbe, han tror på mig & jag tror på han. Jag brukar viska i hans öra, "är det nåt som händer, då vet du vad som gäller, spring, spring & spring, jag litar på dig "älskling" " & det är ord, jag gör det för att jag ÄLSKAR ponnyn & litar något så otroligt mycket på honom, jag känner han & vet vem han är på en prick! 
 
Älskar han, det är han som får mig att våga TRO. 
 
Så jag säger det, våga tro på vem du är & vad du värkligen VILL göra! 
Det funkar, jag gör ALLT för att lyckas, det är det jag vill. Det är SÅHÄR jag vill leva mitt liv! 
 
*PUNKT SLUT*
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?