Dagens ridpass.
Publicerat den

Idag red jag Knubbe. Skulle rida ut en sväng, sen fortsätta trimma på åkern. 
Skulle gå över en bro hemma. Han VÄGRADE, backade upp för backar, diken & ALLT. 
Jag vart så förbannad & skulle inte ge upp. Jag stog & höll på en halv timme, & jag skulle INTE hoppa av. Det skulle gå. Jag gav han en till HÅRD smäll på röven. Han får INTE hålla på & fjanta sådär. Sen gick jag runt & gjorde sedan om det. Han stressade & blåste upp sig som värsta biffen. Haha. Jag gick sedan till åkern vid Farbror, trimmade lite lätt, galopperade, travade & försökte få honom att slappna av. Det gick lite bättre tillslut iallafall. 
Inte helt nöjd med honom idag. Men helt ok. 
 
Smak prov på gårdagens hoppning hemma. Inte vackraste hindren, vi håller på att göra. Men det är huvudsaken man hittar saker att hoppa över. ;) 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?