haha
Publicerat den

Igår, klockan var kanske halv 11, jag och Mamma var ute & skulle godnatta hästarna. Då när vi "sprang" in, antingen vart hästarna rädda eller fastnade i tråden. Så tråden gick typ av stolparna och låg på marken, jag stänge av strömmen för att vi skulle snabbt sätta upp den. Knubbe han precis springa ut. Peppe var otroligt nära innan jag och Mamma han lyfta upp tråden. Mamma höll i tråden, jag & pappa försökte få tag på Knubbe. Men han travade iväg på asfalten & allt. Han sprang hemmåt mot Stefan. Pappa gick in och skulle ta bilen, & jag sprang på åkrar & asfalt i ballerina skor. Han sprang krångliga vägar över åkrar & gårdar. Slutade med att jag fick tag på han vid Stefans åker. Han vet vart han ska som tur va isåfall. Han sprang raka vägen hem till stefans hästar. 
 
Så Mamma kom efter med Peppe & Pappa kom med bilen efter dom. Så vi ställde upp dom vid Stefan i hagen där inatt. Ska nog köpa ny tråd idag. Sen får vi se hur det blir helt enkelt. 
 
Trråååkigt. Men så är dessa levande djur.
 
Nu ska jag försöka få Pappa att hämta min rosa underbara iphone. Wiihuuu, den är här. 
 
Let's talk about fun! 
 
Vad tycks om denna stil.. ? Jeans, & inga skor, just strumpor? hmmm.. ↓
 
 
 
Ursäkta den otroligt grymt fula sitsen, haha!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?