Helgen..
Publicerat den

I helgen har jag inte bloggat någonting. Liiiite dålig elr. ajdå.
 
Men ska komma igång igen. Lite snabbt, har vart med Andrea & Annie typ heeelaa helgen. På fredagen var jag med Annie en sväng, sen åkte hon hem runt halv 9 kke. Sen kom andrea, hon åkte hem runt ca 11. Vi tog in hästarna och grejjade. På lördagen åkte vi till uppsälje, det har vart dressyr tävlingar där i helgen. Så vi kollade runt lite & hjälpte till. Sen började det regna & åska. Då åkte vi hem. Satt i Farmors tält och lyssnade på åskan..  hatar åska, och det bara small & blixstra.. Sen blev vädret bättre, soligt men åskade fortfarande. Sen kom Annie en sväng och va med mig & Andrea. vi åkte till Hästtarna, sen cyklade vi lite, sen åkte vi hem igen & hoppade studsmatta & inte gjorde nåt mer speciellt. Sen åkte Annie hem. Andrea sov hos mig. 
Söndag: Då åkte jag, Andrea, Mamma, Mormor & Filip till borlänge. Köpte blandannat skolavslutnings kläder & ett spö, flug huva & lite annat skojj. 
 
Nu ska jag till stallet & mocka & sedan trimma Knubbe lite lätt.  Kram
Bilder från helgens ridpass får ni när jag kommer hem. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?