kvällen.
Publicerat den

Kvällen spenderades 2h 30 min på källarn med bestis festis Annie ♥
 
Vi typ va med nå killar, eller satt & glodde på A typ iaf. Sen gick vi ute, marknad heeeela helgen i härliga järna. Sen när JAG kom hem åt vi Pizza, annie åkte hem direkt från källarn idag. 
 
Vi åt iaf pizza & hade det gött. Pappi har ju kommit, & Kevin. Underbart! Hela familjen igen :D 
Kom hem, skulle upp på mitt rum, bara STRÖMMA IN med massa mess ljud på mobilen. Då har jag 15 konversationer på kik & 10 sms. Man blir så här ba..? Jaha..? 
 
Då ska jag säga det, NI har skickat, vissa frågar efter hjälp med headers osv. Så just nu svarar jag på fina words och njuter av livet. 
 
Michelle, du är en av mina vänner som värkligen fick mig att gråta. ALLT du skrivit till mig denna kväll är obeskrivligt att förklara. Du är så bäst ♥
 
Imorgon ska jag iallafall försöka spendera hela dagen med min fina vän ovan. Altså Michelle. 
Först upp så tidigt som möjligt, sen rida Knubbe, sen vara med Michelin gubben min :) 
 
Vi ska kanske åka på markanden & kika lite också. 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?