Tiiisdag.
Publicerat den

Tjenare. Dagen har varit toppen. Utan luft, skakis & allt så hamnade jag på en 4järde plats. Riktigt nöjd endå.
 
När jag kom hem ca 10 över 12 satt jag på mig ridkläder och drog till Knubbe. Red han hemma, sen ut på låååång galopp sträcka. Han studsade & flög fram på de små hinder jag hoppade. Vilat 2 dagar & är pigg som s*tan! 
Han bråkade och gjorde inte riktig som jag ville. Men sen gick det bättre. 
 
Är riktigt otroligt chokad över vilken underbar ponny jag fått. Släptte ut han i hagen. jag skulle gå längst ner låååång ner i hagen. Han stod vid ingången av hagen. Jag gick ner till slutet av hagen & skulle kolla efter hans huva. Då ropade jag "knubbis, kom då gubben" Då spetsade han öronen framåt mot mig, sen hörde jag 3 hästar som galopperade i full galopp. Då kom alla 3 hästar, N & P sprang in i skogen och Knubbe kom till mig, jag fick massvis av pussar, sen puttade han omkull mig, jag satt där, skrattade. Helt plötsligt lägger han sig ner, först rullar han sig, sen ligger han bara där. Jag sätter mig mot honom, ska jag vara ärlig så låg vi där i typ 10 minuter, han var avslappnad & lugn, har inte haft det bättre, mys mys mys ♥
 
Världens bästa knubbis! 
 
Puss haaaj*
 
 
Gammal bild " 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?