Vilken dag!!
Publicerat den

Sista dagen i Olympicaskolan. Slutar 5an och börjar 6an i smedbergsskolan. Och det känns såhääääär bra. Har aldrig gillat olympicaskolan. Det skriver jag med känsla. Och nog för att jag vågar  det.. mhm!
 
Packat ihop grejjor, jobb & obb och tagit med hem, åt glass, och maria läste, avlutade med lite handfotboll eller vad man ska kalla det, sista timmen, Sen fick vi mer glass, piggelin av Anneli. Yammi! 
 
Sen avlutade jag kvällen med avslutningshoppning på klubben, med en liten tår i ögat. 
Jag har NU bestämt mig. Jag ger upp, nej då ;) Men jag kommer sagt säga stricka mig som medlem på vrs, går istället över till Ilbäckens ryttar förening. Toppen ställe, min bästa vän bor på gården & ALLT känns toppen. Trevliga människor precis som vid VRS. 
Hoppade Divan. Typ som tävling fast på skojj, känna på lite osv. Framhoppning på lilla banan. Jag & Annie red fram de i skritt trav och galopp i ridhuset medans det var fullt ös ute. 
 
Hoppade första rundan på 80 cm utan omhoppning med 4 fel för nedslag av bom. Eller jag tror vi rev? ;) 
 
Sen skrittade jag utanför lite, sen hoppade jag fram lite mer på framhoppningen, hoppade ett räcke 1 gång, sen oxern 2 ggr. Hon kändes lite seg då, men smällde till henne lite då vart det fart.
 Sen in på banan, de höjde en dm åt mig så jag hoppade 90 cm när det var inslag av omhoppning, vi var felfria & fortsatte bara fram på omhoppningen, felfria allt, 12 hinder & det blev smakkert. RIKTIGT nöjd över Divan idag. Hoppstjärnan om jag får kalla det. Grym ponny! 
 
Mår såååhääär bra över att veta att, idag var det sista dagen i olympica, & imorgon är det skolavslutning kl 10. Och börjar efter lovet i ny skola men grymma vänner bitches. F*nken så skönt!
 
Nu ska jag lägga mig med ett léende på läpparna, Pappi kommer imorgon på eftermiddagen/kvällen efter 3 veckors jobb i sydafrika. Heylooooo! 
 
Puss haaaaaajjj! 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?