Vilken ponny!!
Publicerat den

Förlåt för den sämsta uppdateringen. 
 
2 dagars lägret gick bättre än förväntat.
Knubbe var trött efter 2 pass om dagen 1 timme för 1 blev det typ, fast det skulle vara 45 min. 
 
Årkar inte skriva nu när kl är 23.00 typ vad vi gjort osv. Har somsagt haft otroligt kul & knubbe värkade trivas riktigt bra på klubben. Hans känslor grabblade som, "hm,är jag ridskole ponny nu? I like! " 
Underbara häst! 
 
Annars har jag helt otroligt ridit på goa Peppe. Underbara häst, 70 meter högt upp i luften var mina känslor på denna häst rygg, helt sjukt! 
 
Idag fick hästarna vila, riktigt skit väder, spö regn & blåsigt. Och Knubbe är riktigt trött. lille plutt ♥
 
Nu ska jag fortsätta kolla på datan lite, sen sova. godnatt!
 
Var även i tyrn idag med bästa Mamma, brorsorna filip & dennis, vi har ätit & myst, älskar er ♥ och pappi & kevin såklart ♥
 
 
Wooho, kolla hästen,  ! ♥
 



michelle

Snygg du är Emmsi:)

Svar: haha du ja michi ;)
Emma



URL: http://michelin.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?