Detta är vem jag verkligen är..
Publicerat den

Jag är trött på NI som drar ner energi & hat på andra människor.
Jag är såhär. Jag har svag heter. Jag vill inte skriva ut mitt nummer, adress eller något av det, bara om jag vet att det är DU. 
Jag är positiv, men ÄVEN negativ. Alla människor har både negativa & positiva sidor. 
Jag går dag för dag & är nere, inte för att människor gjort mig nåt. Utan för att jag gjorde mig något själv.
Jag är rädd, frusen & still. Jag vågar INTE gör det. 
Jag har MASSVIS med hemligheter, men jag vågar aldrig säga det. Det är INTE hemligheter som t.e.x Har en cool sak på G. Utan det är mindre coolt. Jag är svag inom mig själv. Jag vågar knappt **** på mitt **** ***.. 
 
Jag KAN  INTE skriva det nu, det är inte rätt läge. Man behöver inte alltid säga sina hemlisar. 
Men jag vill inte när alla vi vänner & andra är så nära varandra att det ska slå till like this.. 
bom* jag är inte vän med en sån människa. Klart slut.
 
Jag har en vän som vet ALLT om mig, och hon vet vem hon är. 
Vi pratar med varandra när man inte mår bra. 
Vi gillar hästa båda vi. Våra fams står oss nära varandra. 
Vi vet BÅDA att det finns svag heter i oss båda. 
 
A, du äger mitt hjärta, & jag äger ditt. 
Vi bråkar om såååå töntiga saker från dag från dag, men dagen efter blir allt 100 igen! 
 
En sådan vän, det borde ALLA ha. En vän som gör allt bra igen.
 
The A team! 
 
love u all..
DP



A

jag älskar dej hjärtat <3

Svar: you are my world <3
Emma



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?