Duktiga ekipage i insjön.
Publicerat den

Har vart en otroligt rolig dag i insjön med fina ekipage. Annie & Borka var ju finast förstås.
Annie hoppade först en clear round klass på 50 cm. Det var 7 hinder och de blev felfria. Dom fick en fin rosett. 
Sen var det b-c&d ponnyerna, sen var det dags för nästa klass. Då vart det lång paus mellan det så det tog dit, sen helt plötsligt funkade inte mikrofonen mer så dom fick lov att fixa med den så det gick 13 minuter extra xd
Men sen fick Annie ÄNTLIGEN starta.60cm. Synd nog kom de lite slarvigt in, så de rev första hindret. Hinder nummer 6 var en mur. & den kom dom in lite knepigt på också, så han stanna, eller rätte sagt sprang brevid. Men dom red på det igen & då hoppade han. Alla hinder gick jätte bra.. Men slutade tyvärr men 8 fel. Men dom har varit jätte duktiga. 
Sen kollade vi på lite andra. Sen åkte vi hem. 
 
När jag kom hem då var det bara att byta om sen åka till Knubbe. Annie & Martina var med och kollade också.
Jag red först Knubbe, lätt "dressyr" arbete, men sen över gång till små hinder/bommar. Han var lydig men very pigg ;) Sen var det tillbaks till stallet. Annie & Martina åkte. Sen skulle jag rida nästa häst. Elvira såklart ;) 
Hon red jag ute men arbetade med att få henne lugnt. Hon blir lite stressad när det gäller att rida ut. 
Så jag skrittade några steg. Sen gjorde halt. Hon backade & höll på ett tag, enda tills jag kom till ett ställe där jag jobbade hennei Skritt, trav & galopp, med tillslag av halter osv. Tillslut var hon lugn & lyssnade riktigt bra & började slappna av & bli lite rundare. Jätte nöjd med båda. Sen släppte jag in hästarna sen hem & duscha & nu väntar jag på att Andrea ska komma. Yes sir! :) Toppen dag/kväll!
 
Bilder kommer sen. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?