fredag till lördag. Undressed
Publicerat den

Shit vilka dagar. Igår red jag Knubbe, barbacka på åkern, mycket tempoväxlingar så blev passet perfa. Han lyssnade fram & tillbaks. 
Sen började hans humör, vid namn busig. första galoppfattningen, jämfota rakt upp i luften. Han bara bockade & bockade, sjukt nära att jag flög av. Men det gick bra. Jag satt kvar på ryggen, / halsen ;-) 
Sen slutade han, man kunde göra fattningar från halt, skritt & trav. Gick toppen. Inge bus då. Själva galoppen var väl inte ren då. Han spände halsen & var redo för ett språng, men det lyckades han inte med ;-)
 
Sen var det hem & rida Harley. Hoppade nåt litet skutt. Lika pigg shettis som vanligt. Det gick iallafall jätte bra annars. 
 
Sen bara in & duscha, sen åka till järna på "nattöppet". Nå skit grejjer typ. Men gick iallafall runt där med de absolut bästa människorna som finns. Julia & Jolina. Vi hade riktigt skojj, bananer osv.. 
Åkte hem ca 00.00 CYKLADE.. så japp.
Julia & Jolina skulle ut på tur igår &ckså. Knubbe hade inte gått hårt så de frågade om de fick låna han & rida ut i skogen. Julia red Knubbis & Jolina Elvira. Det hade gått bra lät det som. 
Idag har jag bara varit till tyrn, ätit glass. Och nu väntar jag på ida, Blir lugn & skön kväll.
, fota ida ska jag göra.. Nu lyssnar jag på musik, undressed osv, älskar LÅÅÅTEN!
 
FINE CHINA.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?