Hemma efter bäst helgen på länge!
Publicerat den

Helgen har varit bäst, min klass är SÅ go! hur mycket än vi bråkar i skolan så har vi haft SÅ kul & inte bråkat alls. Helt grymt på hotellet/rummet/stugan/lägenheten. 
När vi kom dit gick vi runt lite ute, sen in, badade jacussi (stavning) sen bastade & lite sånt gött. ALLT inne på vårat  rum (y) Sen käkade vi mat, spagetti & köttfärssås. Sen mellan allt typ körde vi kull på hotellet. Vi åkte hiss upp & ner, jagade & tokade oss.
Sen gick vi och bowlade, kom ju inte på bästa platsen men jaja. Jag är van ;) 
Sen spelade vi massa roliga spel, typ en bar, sen vare, massa spel, altså spel maskiner, så kul. Sen skulle vi beställa pizza efter ett tag osv. Vi åt pizza ute på vååran lyxiga balkong. Sen körde vi kull, sen gick vi till typ en sjukt rolig plats. 
Sen gick vi in, körde lite kull/ sprang runt ute där. Sen gick vi in på rummet & kollade på film och myste med chips, godis & massa gott. Sen typ gick alla, sääängdaaags u know. Nej men vi skulle sova, klockan var mycket och typ alla var trötta, speciellt jag ;) 
Idag åt vi frukost, sen körde vi kull, sen packade vi i grejjorna i väskorna igen. Sen gick vi ut med dom i bussen, gick på ica & köpte glass. juste, vi köpte glass i lördags också ;) 
Sen gick vi in, sen skulle vi typ gå till experium och bada, en halv timme innan det öppnade så gick vi runt & shoppade lite, stadium & sånt där skojj. Sen expreium, det var kul.. Skadade mig lite här och där bara. haha ;) 
Sen åkte vi hem. Men vi stannade på en grill på vägen hem för att käka mat, åt chicken nuggets och pommes. MUMMA! 
Sne åkte vi hem, sjöng och skrattade så galet i bilen, Jag bara älskar min klass. GIRL POWER! 
Ni är bäst bruds! 
 
Bilder kommer sen! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?