Tjenixen
Publicerat den

Uppdateringen har vart sämst då jag tappat blogglusten totalt & vet inte vad jag ska blogga om. 
Tänkte bara slänga in ett inlägg iaf om hur det går med Winnie.
Har ju inte skrivit mycket alls om henne. Har henne iaf på prov en månad. Och idag har jag haft henne i prick 2 veckor. 
Ska ha henne 2 veckor till.
Vi har haft både bra & dåliga dagar. Då hon är expert på att springa & jag kommer tröttna så kommer det nog inte funka, sen har hon en förmåga till att inte gå in i transporten också. Vilket vi tränar på.
Men idag iallafall så hoppade jag henne för andra gången hemma. Det gick jätte bra. Vi hade lasttränat lite innan också. Så hon var kanske lite trött. Men jag märkte liksom inte att de vart nån skillnad. Men hon var mycket lugnare idag iaf. Så hoppade ett räcke & höjde lite & så. 
Hoppade ca 80cm. Är väldigt nöjd över henne.
Men nu ska jag känna mycket på henne & hålla i gång de 2 sista veckorna med världens bästa Winnie ♥
 
 
 
 



Anonym

Drygt med en häst som är i full speed !
Det kommer man inte långt med på prispallen .

Svar: nä tyvärr :/
Emma



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?