-
Publicerat den

Vi alla är trötta på skit! 
Vissa människor tror att de kan säga vad de vill & trycka ner andra.
Det är orättvist! Jag själv bryr mig inte, jag låter livet rulla på som det gör här & nu idag.
Människor som är fulla av idioti kan dra, ni vet vart. 
 
Det finns sociala sidor, t.e.x ask. 
Där skriver anonyma människor, allt från - Du är en idiot, cp störda idiot, h*n är såå otroligt mycket bättre än dig. Sådana saker är skit! Ren j*vla skit! 
Det är liksom ingen som bryr sig!
Man blir irriterad & ledsen bara. Allt är så onödigt. 
Tänk om alla i världen kunde sluta, stoppa kriga, mobbas, slåss. Vem skapade skiten?
Barn vid alla åldrar är rädda, rädda för att kanske bara leka/vara på sin gård! 
För vilken människa eller vad som hälst kan komma / hända. 
 
Det är inte rätt att vi ska vara rädda, man ska våga gå utanför sin dörr, man ska inte behöva sitta instängd i sitt rum. Inte våga gå till skolan, man vågar inte gå förbi folk i skolan om man är där. Vart är rättvisan? 
 
Ni som är dragna till alla känslor som finns! Sätt fötterna på jorden. Säg till dig själv! Vad fan är det med mig? Är jag rädd att någon här ska dra ner mig? Jag måste resa mig  & se vart denna vägen leder! 
Kan inte vara rädd att någon här ska se mig?
 
Jag ska strunta i allt skit & vara mig själv, låt inte idioterna ta över MITT liv.
just do it, tro dig själv om att du kan jaga dom. 
Hoppas att om du sitter där hemma & läser detta & själv mobbat & vart dum mot någon som sitter hemma & känner sig rädd för att gå utanför dörren. Så ta åt dig detta & det är bara idioti, onödigt skit som vi ska skita i! 
 
Skicka kärlek i ställa!
 
#skickavidarenätkärlek #stoppamobbing 
 
Gör det bara!.. vart är rättvisan..?
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?