Tävling = Gagnef
Publicerat den

Idag tävlade jag i gagnef. 
Hoppade Borka en klass & Knubbe en klass. 
Hoppade borka en LD clear round, vi kom runt felfritt & alla felfria fick komma in på pris utdelning. 
Minns inte vad vi fick, typ bröd, box skyllt & vad det mer va. Och rosett såklart! 
Sen ärevarv.
Knubbe hade ingen bra dag idag tror jag. Vart & ja. han rev 3 hinder, alltså 12 fel.
Men jag vet att det går inte alltid bra & min Knubbe gör ALLT han kan ♥
Så vi vart väl varken placerade eller något så inget rosett där, men men, bättre lycka nästa gång, ni kan få film på både Knubbe & Borka. 
Och sen ska filmen från säter jag lovat komma upp också.
Sitter hemma nu & ska snart äta. 
Red Peppe direkt vi kom hem också, söta häst altså! Han är så duktig. 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?