DAGENS RIDPASS
Publicerat den

Klejnot fick vila idag. Har haft huvudvärk hela dagen så orkade verkligen inte med han idag.
Har ont i hela kroppen och det gör mig bara arg och grinig och jag vill inte ge min "ilska" på Klejan.
Han kan verkligen göra en galen ibland ;) 
 
Texas: Hoppade hemma på banan.
Och är så enormt nöjd med honom! 
Bockade en enstaka gång när han blev seg så jag skänklade på ett litet extra kraftigt slag..  Haha nej men typ
Men annars var det ingenting. Han lyssnade i stort sätt hela tiden.
Han hoppade hur fint som helst och var bara allmänt awesome! 
Bäst bästa, nöjd! 
 
Knubbe: Red han inspänd hemma på banan.
Och WHAOOOOW!
Tog galopp, sedan halt direkt där jag planerade. 
Han gjorde det HUR BRA som helst! 
Han tog galopp direkt från halten och asså ja. Älskar ponnyn! 
Sen tog jag av inspänningarna och försökte få ner honom i form där.
Gick jätte bra och fick ner honom några gånger en stund.
 
Jätte nöjd med ponnysarna idag. Bäst är dom! 
 
 
 

 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?