INGE TÄVLING I INSJÖN..
Publicerat den

Annie har sovit hos mig inatt igen så uppdateringen var dåålig.
Vi har åkt motorcykel/moped, skit skojj.
 
Hoppade Klejnot idag då det inte blev något igår, han var iallafall FÖR pigg. 
Gick inte speciellt bra. Inge mer med det.
 
Sen hoppade jag Peppe och han är så J*VLA duktig!
Har verkligen hänt saker med den hästen.
Hoppar HUR fint som helst och bara älskar han! 
Super duper nöjd! 
 
Knubbe får gå i liten hage nu, halt ponny = Ingen tävling på lördag. 
Vi vet inte vad han har gjort, han är varken svullen eller varm på benet. 
Men får bara hoppas på att min knubbelur blir bra..
Världens bästa ponny ♥
 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova. 
Imorgon börjar eländet.. = Skolan.
Dock går vi bara i 3 dagar så de är chill.
 
På tisdag ska jag kanske till blg med Annie. 
Ska bara på hööks och köpa ett spö, och sen ska hon till syn sam. 
 
Hare gött!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?