Ingen framridning.. GRYMMA ponny och häst
Publicerat den

Är hur nöjd som helst över mina killar!
Vi åkte fel x antal gånger, så vi kom sent.
Han inte mer än dit, sprang till ridhuset och fick kolla hur banan gick från läktaren.
Sen började 60 klassen som jag skulle hoppa med Knubbe och jag började som start 3 där.
Så jag fick springa och hämta han, sen fick jag gå direkt in i ridhuset och hoppa min runda.
Han varken rida eller hoppa fram, och han går in där som ingenting och kommer runt felfritt! Amazing
Världens bästa Knubbe säger jag bara. HUUUUUR nöjd som helst!
 
Lika med Klejnot, han har antagligen aldrig varit ut på tävling el liknande. 
Och han är cool lugn. Han varken rida fram eller hoppa fram där heller, gick in och hoppade banan och det gick toppen. Dock stannade han på jag tror det var 3 hinder.
Jag kände mig stressad och han kände kanske det och då blev det bara fel.
Blev stressad av allt kaos kring fram ridningen/hoppningen, men shit, att klejan går dit cool lugn som han aldrig varit på annat, i love it! 
 
Är EXTREMT nöjd över mina underbara boys!
Knubbe känns så enormt bra inför orsa tävlingen nästa fredag, då jädrar Knubbe ;) 
 
Älskar verkligen hur livet rullar på nu asså.. (; 
 




 
 
 
 
 
 
 
 



Anonym

När är nästa tävling?

Svar: På fredag
Emma



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?