Kvälls pass på mina fina
Publicerat den

Klejnot: Tog ett dressyr pass på åker och bara försökte slappna av medans inte en enda människa var hemma och det var alldeles lugn och skönt.
Han var hur lugn som helst, TILLOCHMED I GALOPPEN!
Och han kändes avslappnad och lugn..
Är extremt nöjd över Klejnot!
 
Texas: Whow! Vart ska jag börja,  så SJUKT pigg!
Hade ingen kontroll alls på honom idag, han bara sprang, och jag kände mig klar för att typ svimma.
Brukar tappa bort mig helt ibland och det brukar kännas som om jag ska svimma, hmm..?
Men är inte alls nöjd över honom idag. 
Han var stressad och hade en dålig dag helt enkelt.  Sånt händer! 
Men jag började med att skritta på lite serpentinbågar och gjorde halter på medelinjen osv.
 
Ska sova nu, imorgon Fredag. Veckan har gått så extremt fort! 
Ha det bra! Godnatt
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?