Nöjd
Publicerat den

Uppdateringen under dagen har varit kass då jag haft mycket annat på.
Har ridit Klejnot och hoppat lite studs, han var duktig. 
Han fattade inte riktigt ibörjan men det kan bero på att han aldrig har hoppat studs kan jag tro.
Men jag är nöjd med honom.
 
Sen har jag grillat på kvällskvisten och ätit mat.
Sen bytte jag rum med Mamma och Pappa.
Är jätte nöjd. KANSKE en roumtour när jag är 100% klar. 
 
Är nöjd över både hästen och mitt rum.
Nästa helg ska jag hoppa Klejnot en Pay'n jump i säter och Knubbe ska nog också följa. 
Små höjder eftersom att vi inte vet hur Klejjan reagerar på flera hästar och en massa folk osv. 
Så han ska jag nog bara hoppa 80 och ev. en 70 klass också.
Och Knubbe ska jag bara hoppa 60cm på isf. 
 
Men nu ska jag sova, sov gott. 
Godnatt!
 
Kolla så snygg han är♥
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?