TÄVLINGEN..
Publicerat den

Tävlingen idag gick SÅ J*VLA BRA!!
Är så nööjd över Knubbe så jag skulle kunna gråta.
I för klassen som var en LD vägrade han på ett hinder så ja. 
I LD:n fick vi 4 fel.
Men jag var trött och borta typ.
 
Men LC:n gick ENORMT bra! 
Var en bana på 13 hinder, jag var bestämt och han hoppade allt och hade ett bra tempo.
Kändes så enormt bra, resulterade att jag gick ut från ridhuset med några tårar.
Så glad över min underbara ponny!
Och vi kom på 3:e plats. Kan inte tro det!
GALET!!
Dock var det bara 2 st som fick komma in på prisutdelning.
Men whatever, bäst är min ponny! 
 
Kommer bilder och film imorgon.
Ska sova nu, har varit en lång dag. 
Har även hunnit att hoppa Klejan, gick bra.
Kanske skrier mer om passet imorgon.
 
 
Vad vore jag utan honom.. klarar mig inte utan dig Björksta ♥
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?