2 HÄSTAR RIDNA
Publicerat den

Hoppade Peppe och Cloe idag ute i stora hagen, jag och Annie roade oss med att bygga lite olika hinder igår som jag idag hoppade. 
Först hoppade jag Cloe och det gick verkligen jätte bra.
Lite stret ibland i galoppen men i slutet gick det super bra, Hon hoppade allt och lyssnade väldigt bra.
Nöjd med henne! 
Sen hoppade jag Peppe och det gick också bra.
Han var rädd för ett hinder i början så han slängde sig åt sidan och bråka. Men sen gick han fram och hoppade och alltsamma. Han var jätte duktig och jobbade på bra trots en helt slut ryttare. 
Är jätte nöjd med båda hästarna! 
 
Vill ni ha film på det? Isåfall kan jag slänga ihop en film så jag slipper lägga ut 1 för 1. 
 
GLÖM INTE ATT VARA MED I DAGENS BLOGG!! Jag avslutar den imorgon "måndag" istället mot kvällen. 
Så ni har god tid på er att vara med.
 
 
 



Carro

Film :D



URL: http://Http://dalaryttarnas.blogg.se


Annie ♡

FILM! :D



URL: http://ponnytjejenannie.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?