BORLÄNGE
Publicerat den

Idag har vi varit i borlänge i stortsätt hela dagen. Imorse var hovslagaren här, Peppe och Cloe fick nya skor och Knubbe fick bara "fina hovar".
Sen när Mamma kom hem från jobbet så åkte vi till Borlänge. Fick med mig ganska mycket hem endå. Sen kom mitt paket från en hemsida som jag beställt kläder från. 
Nöjd med Dagen. Vi kom hem ganska sent så därför fick Cloe vila idag. Sen är jag helt kabb slut i benen. 
 
Imorgon kommer A hit tidigt på morgonen, då ska jag få hjälp att packa lite saker och göra klart allt. Cloe ska även badas. Ska även rida henne på morgonen. När allt är klart ska vi åka till VRS och fixa hennes saker osv.
På kvällen kommer Niklas, banbyggaren inför tävlingen, så då ska banan byggas osv. Vi ska hjälpa till att bygga. Efter det så ska vi ha en liten "pratkväll" typ på vrs. Så vi får se när jag kommer hem, då ska jag iallafall hoppa bums i säng. Snälla Jessica kommer på söndag morgon och knoppar hennes man, hon gör så fina knoppar. Så snällt av henne! Jag åker till vrs på söndag morgon ca 8 för att hjälpa till som banpersonal när storhästarna tävlar. Känns som att dagen kommer bli stressig och har lite ångest över saker och ting just nu men ska försöka koppla av bara. Men taggade är vi! 
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?