FRÅGOR SOM JAG TYDLIGEN ÄR TVUNGEN ATT SVARA PÅ...
Publicerat den

Varför vill inte du ha en Kille/Pojkvän? Asså really så finns de ingen kille jag faller för längre. Alla är så fruktansvärt omogna och är bara ute efter det och det, inget jag vill ha. 
Är fruktansvärt less på killar nu alltså, utnyttjar en bara för det liksom. 
Har varit utan en boy i flera år och det är så skönt, men haft en människa som varit så fruktansvärt speciell som jag verkligen hade känslor för, tyvärr höll det inte så länge.. Och det är nåt speciellt med just han för han är inte den personen som alla andra är.. Alla dessa mogna killar är inte ens i närheten av dalarna. 
 
 
Är du typen "som vill ha killar" ? Verkligen inte, kollar knappt på boys. Jag har mina 4 benta hemma på gården och nöjjer mig så sjukt mycket med dem. 
 
Vem var det du var "på g" med innan? Säkerligen så vet många, men skriver inget här. 
 
Varför tog du bort ask? *pust* bästa beslutet som jag någonsin jag gjort. Skit rullar in och man blir alltid nere, man får liksom inte ha "ett privat liv"., Alltid nån som ska lägga sig i. Jag har aldrig mått bra av det, jo har klarat när personen jag snackat om ovan fanns vid min sida. Men tillslut orkade jag inte, än så länge har jag klarat mig. TA BORT ASK!!!! 
 
Vad tycker du när dina vänner tycker du är fjantig som är på g med "äldre" killar? Har hänt 1 gång nu. Och ni får tycka vad ni vill, sjukt fjossigt bara.

 Ställ mer frågor om allt, försöker svara så gott jag kan.. Tyck vad ni vill om åsikterna, mitt liv - mina val ;) 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?