FRÅGOR + SVAR
Publicerat den

Vad tycker du att du är bäst på inom ridning? Finns inget jag tycker jag är speciellt "bäst" på. Men jag får verkligen utrbrott om jag sitter där på en häst i dressyrsadel och långa läder. Så om jag måste säga så är det hoppning som gäller av allt. + Vanligt markarbete, liksom samma sak bara att man ställer sig upp till (; samma tänk all the time! 

Favorit film? AVSKYR filmer. Har ingen favorit.

Hur är en äkta vän för dig? En som inte idiotförklarar en och som man kan lita på, en som alltid finns där och kan beté sig som en riktigt människa.

Favorit låt? Lyssnar på sjukt mycket, men typ. Fireball, Thank you, å you can do it + MASSA mer.

Hur är du som person? Själv tycker jag att jag är väldigt sprallig, skrattar konstant. Mycke energi och vill hitta på saker. Sen vet jag inte, nu på slutet har den riktig Emma försvunnit, så förstår om folk börja tycka och tänka saker om mig.

Trivs du i din klass? Frågan är svår, vi har verkligen snackat i grupp om hur vi ska klara oss genom alla dessa år. Dom har en speciellt personlighet, vissa dagar vill man smälla allihop på käften och andra kram om dom för vilka sköna människor dom är. Men just nu har jag inget rakt svar, det är både och. 

Vad vill du bli när du blir stor?  Hoppryttare som tävlar på hög nivå med grymma hästar.

Kan du göra en video då du filmar i stallet? Maybe

Vad tycker du om min blogg? Erica, din blogg är jätte rolig att läsa, lagomt långa inlägg och massa så, men är det inte dags att slänga sig på hästryggen snart? MER HÄSTUPDATE ;)

Vilken är din värsta ridolycka ? Asså vad har hänt som mest inom ridning. Tex : Brytit arm lr nått ^^? Inget som hänt när jag väl setat på ryggen, typ värst var när jag gick omkull med Peppe och fick han över mig typ, eller han stampa till mina fingrar iaf och jag hamnade mellan hans ramben. Men utanför ryggen så är det nog att jag blev sparkad av en häst, för bara nån dag sen. Not bad ;) 

Favorit häst/ponny på VRS ? Har ingen speciellt favorit på så sätt, men Solis och Quebec är ju galet gymma (; 

Vem tycker du rider bäst på VRS ? I don't know

Vad är ditt bästa häst minne? Knubbe och jag har skapat dom galnaste minnena, men alla har varit "dom bästa". Kan inte säga 1 
 
 
Favorit bloggar? Har ingen speciell favorit, men hästbloggar är dom bästa.
 
Hur länge har du ridit?  typ 3 år snart i guess.
 
Vad är det bästa med att rida? Att verkligen få jobba med hela kroppen och kunna vissa dagar vilja känna känslan att man vill lägga hästlivet på hyllan och vissa dagar drömmer sig fram och verkligen leverar på ryggen. Asså det är nåt speciellt med hästar, hoppning är my stuff for real.
 
Om någon skulle vilja köpa Cloe för typ 999 000, skulle du sålt henne? Priset och hur mycket en människa vill köpa min ponny för nu är verkligen inte det viktigaste. Jag och Cloe så länge det går, sen får prispengarna gärna komma fram. Men nepp, ponnyn är inte värd alla dom pengarna, och nån stans hade jag fått dåligt samvete för att sålt henne för dom pengarna. För Cloe betyder mer än pengar, så är det. 

Favoritdricka? Vitamin Well & Pepsi 

Hur många djur har du sammanlagt? 6 st, räknar jag med alla djur som står på gården så blir det förr eller senare 8 st. 

Vad har du för djur? Katter och Hästar


Hoppas ni är nöjda med dessa svar. Kommentera MASSA frågor. Svarar 110% ärligt på alla och svarar på i stortsätt alla. KRAM
 
 



Annie ♡

Senaste köpet?
Hur tror du Peppe kommer vara om 5 år?
Hur tror du Cloe kommer vara om 5 år?
Om Knubbe inte varit skadad, vart hade ni varit nu? (tävlingsmässigt ;) )
Roligaste ponnyn/hästen att rida av Cloe, Klejnot, Knubbe, Texas, Peppe, Quebec eller Solis?
Vilken är den roligaste ponnyn/hästen att rida av alla du ridit?

/This or that/ HÄSTAR
Dressyr/Markarbete
Träningspass i skogen/Mys i skogen
Teränghoppning/Banhoppning
Gymnastikhoppning/"Höjdhoppning"
Sto/Valack
Hingst/Sto
Valack/Hingst
Dressyrsadel/Hoppsadel
Barbacka/Sadel
Höga hinder/Låga hinder
Grundhoppning/Omhoppning

/This or that/ DRICK & ÄT
Pepsi/PepsiMAX
Passionsfrukt/Hallonsoda
Grillat/Pizza
Resturang/"OK-MACK"
Max/Donken



URL: http://ponnytjejenannie.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?