HON ÄR VERKLIGEN BÄST
Publicerat den

Hoppträningen igår (onsdag) gick verkligen galet bra. 
Vi hade lite grymnastik typ sen hoppade vi en liten bana på slutet, 
Vi hoppade en "serie" på 4 studs tror jag de va sen typ en 2elr3 kombination.
Hon hoppade ALLA hinder direkt och bara flöt på¨. 
Sen hoppade vi på serpentinbågar. 3 hinder. Sen en linje snett igenom typ på 2 hinder. 
Hon har hoppat super fint och hoppade allt direkt.
Är verkligen hur nöjd som helst, min gymma skrutt. 
Idag ska hon skrittas och travas ut bara. Kanske lite galopp, vi får se. 
Och om Mamma inte ska rida kanske jag snor Peppe också på en tur. 
 
En tjej red Knubbe igår också och det hade verkat gått bra. Så glad att jag har någon som vill pyssla om han.. ♥ 
 
Nu ska jag snart gå till bussen, ni får ha en grym dag ◊
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?