HOPPTRÄNING IKVÄLL
Publicerat den

Skoldagen har gått bra, vi har haft skol foto också vilket jag verkligen hatar.. 
Nu ska jag snart gå ut i stallet bara jag ätit och börja med Cloe, hoppträning för Jennie står på schemat. Ska bli enormt kul. Förlåt för dålig uppdatering idag och igår. 
Men har verkligen inte hunnit med. 
 
 
Igår red jag både Knubbe & Cloe. Båda var duktiga.
Knubbe red jag ut och som vanligt bara myste, han var enormt pigg och busade lite här och var, bästa grabben! 
Red bara runt "byn" typ, lagomt för honom. 
 
Sen red jag Cloe hemma på banan, hon var pigg och framåt men kunde få bra kontroll på henne och växla mycket tempo. Hon jobbade på bra och är nöjd med henne! 
Hon har ju vilat 3 dagar så hon har fått lite energi därifrån. 
Men nu laddar vi om för hoppträning ikväll. 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?