INTE VARJE DAG MAN TROR ATT MAN KÖPT EN DRESSYR PONNY
Publicerat den

Red dressyr på Cloe idag på banan, och hjälp så fin hon var! 
Lugn precis hela tiden och kunde faktiskt tro att det var en dressyr ponny jag köpt idag. 
Så lugn och så fin, duktigaste tjejen!
Är hur som haver ENORMT nöjd med henne, jobbade henne mycket i traven och gjorde mycker volter, tempoväxlingar osv. Hon har aldrig varit så lugn när jag ridit henne, så är så galet nöjd, kan det vara knopparna som gjorde något tro..? ;) 
Ponnyn är verkligen bäst, så duktig och känns fin inför söndagen. 
 
Imorgon ska vi till borlänge så fort mamma slutat jobbet och kolla på lite kläder till skolan mm. 
Hovslagaren kommer kl 9 på morgonen och alla hästarna ska fixas. Cloe ska även få skor, hon har gått barfota förut bara som vi vet och tror. 
 
På Lördag blir det att packa ihop saker, smörja, fixa Cloe osv. Sen mot kvällen på lördagen så ska jag åka till klubben där tävlingen är och bygga bana inför tävlingen och sedan efter det så är det lite "prat kväll" på vrs. 
På söndagen så ska jag även hjälpa till på hästklasserna där jag ska vara banpersonal. Vi får se om vi tar med Cloe direkt på morgonen och ställer henne i box eller om Mamma kommer med henne sen. Men vill inte att det ska bli något krångel om Mamma ska lasta själv och om det händer nåt eller så när hon ska lasta henne själv. Men vi får se senare mot söndagen hur vi gör. Är iallafall sjukt taggad till tävlingen. 
 
Bilder från dagens ridpass får ni imorgon. Har de på andra datorn tyvärr. Här får ni bilder från hoppträningen igår.
 

FOTOGRAF: JOLINA ERIKSSON
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?