PONNYN SKÖTER SIG - BANHOPPNING
Publicerat den

Hoppträningen idag gick så bra, något ynka stopp med det har jag redan slängt bort. 
Hon har skött sig och ett enda bocksprång + typ 2 stopp på vart hinder är det enda.
Vi började med att travhoppa en liten bana och det var då hon stannade på några murgrindar typ, sen på ett hinder som hon aldrig gillat speciellt mycket med grindar under. Men sen hoppade hon iallafall tillslut. 
Sen hoppade vi en oxer och ett räcke med typ 4 bommar inne som vi körde på en åtta. 
Sen hoppade jag och c banan en gång sen tog jag bara om 2 hinder för att försöka få henne att va lugn och inte "slarva", så nöjd med henne idag! Verkligen gjort hennes bästa och ja, känns så fin tills på söndag. Haft sista snack med min otroligt grymma tränare och det kommer gå som det går men blir bra oavsett.
Star listorna har kommit ut och man blir alltid en aning extra taggad när dom kommer ut. 
Så nu kan jag planera lite mer och det kommer bli för bra (; Hoppas jag! Vi har hoppat mycket av sånna hinder som kommer med på tävlingen. Så det känns bra i magen nu. 
 
♥Hur det än går så är min lilla skrutt ponny den bästa i mina ögon♥
#Puttson
 
 
Bild från idag, kolla hur hon tar i ;) 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?