PONNYN TESTAR & TESTAR
Publicerat den

Idag fick det bli ändrat planer angående dagens planer när det gäller att rida.
Skulle ridit markarbete på banan men red istället med Mamma upp i skogen och klättrade, och ponnyn fick jobba och jobba. Hon testar så sjukt mycket nu, bockar STORA JÄKLA BOCKSPRÅNG, kickar och sparkar, Ställer sig...!! Gränsen har verkligen gått och för var gång och bråkar så snurrar och snurrar jag henne, hon har gått för långt verkligen. Hon SKA INTE få bestämma. Men jobbade henne slutligen på en åker med Mammas hjälp, travade mycket och gjorde halter osv. Sen tog jag några steg galopp i båda varven sen gav jag mig. Hon kändes så enormt fin i slutet och lyssnade bra. Är nöjd med henne, "tills slut så" ;)
Imorgon står hoppträning på banan där tävlingen går. Ska verkligen fokusera och få upp min energi innan. 
Puttson är såå fin! 
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?