TÄVLINGS DEBUT I ETT FRUKTANSVÄRT KYLIGT & BLÖTT VÄDER.
Publicerat den

Shit vilken dag! Förmiddagen fick spenderas av att stå på banan, bygga om, höja och sänka mm.
Sen åkte jag hem typ 11/11.30 och "andades" lite och sedan lastade Cloe och åkte tillbaka. 
Hon brydde sig inte ett dugg om miljön runt om. Så fruktansvärt skönt! 
60 clear round började med stopp på FRAMHOPPNINGEN, sedan på banan så.. ShIt vilken ponny. Går som hon aldrig gjort annat och sätter en felfri runda. Tårarna kom, så fruktansvärt glad! 
Hon fick sedan skrittas inne i ridhuset och efter ett tag gick jag och Annie banan tillsammans. Hoppade ju sagt säga en avd b där man bara rider fas 1. Hoppade bara räcket 2 ggr på framhoppningen och oxern en gång.
Hon kändes super fin. Snacka om kaos underlag på framhoppningen, det spö regnade hela tiden typ så det var fruktansvärt halt. Sedan gick jag in på banan och visade henne mycket hinder och sedan var det vår tur igen. Och jag måste säga att HJÄLP VILKEN PONNY! Går nolla där också, och vi får komma in på prisutdelning.
Var helt underbart att stå på prisutdelning med min fina C ponny! På våran tävlings debut! 
 
2 fina rosetter fick följa hem ♥ Bästa Cloonanny Lass
 
 
 
 



Carro

Grymmaste ni 😍



URL: http://ponnytassen.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?