THE DAYS
Publicerat den

Hej allihopa! 
Jag har stått still med bloggen och allt nu ett tag. 
Inget går som det ska skulle jag vilja säga..
 
So far i know så var det senaste inlägget om att vi skulle åka till kiropraktorn med Cloe, slutade inte som man typ skulle kunna tro. 
Hon är som de sägs låst och har ont i ryggen. 
Så nu stretchas hon och skrittas + travas.
Om 1 vecka åker Mamma och Jessica iväg med henne till veterinären så vi får kolla riktigt. 
Hon ska väl röntgas, och allt vad dem ska göra, svårt att veta vad som behöver kollas när man inte vet vart det sitter. Hoppas på det bästa och att hon får sättas igång riktigt snart! ♥
 
Har inte ridit henne mycket alls på slutet, utan det jobbet har Jessica tagit så har jag tagit Klejnot för det mesta istället, sen har jag hoppat Peppe lite, + att jag red Knubbi en dag - bara busa runt lite på banan. 
Hopptränat Klejnot 2 ggr vilket har gått toppen, sista träningen för CC gick hur bra som helst, man får ut allt där verkligen, han var så fin.
 
Har varit borta från skolan ungefär 2 hela veckor vilket suger.. Men nu är jag igång igen denna vecka iallafall.
Fast idag (tisdag) hade jag en riktigt jädra huvudvärk så jag blev hemma. Men nu måste jag ta tag i skolan sista veckorna. 
 
Ska försöka hålla bloggandet nu när jag kanske har lite tid eftersom jag inte rider lika mycket vilket brukar ta tid. 
 
 
♥ HA DET BÄST ♥ 
 
 
 
 
 
 



Erica

Åh tråkigt att höra , hoppas allt löser sig!
FORTSÄTT KÄMPA EMMA, DU ÄR SÅ HIMLA STARK! <3

Svar: Tack snälla ♥
Emma



URL: http://nattstad.se/eriicath%C3%A5str%C3%B6m





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?