Lite svar
Publicerat den

Vad är ditt favorit ämne i skolan?  
Har inget speciellt favorit ämne, men bild och idrott är skojj.
 
Favorit lärare på skolan?
Typ ingen
 
Har du aldrig varit rädd inom något i ridningen? Vad isåfall? och varför blev du det?
Jag är aldrig speciellt rädd. Känner mig trygg på alla hästar oavsett deras beteende.
 
Favorit minne med någon av dina kompisar?

Har många favorit minnen med många kompisar.
Men om jag ska säga nåt så är det alla de dagarna jag var med Andrea och gjorde satyg ;)
 
Hur högt har du och knubbe hoppat som högst?

Oförväntat gjort så hoppade vi "tydligen" 1.30, kan inte fatta att min lilla skrot klara de ;)
 
Hur fick du dina föräldrar att vilja köpa häst?

Tjatade i år och dar alltså! Men tillslut gick dom med på det och vi kollade runt och ringde sedan på en ponny som jag inte ångrar en sekund av att vi köpte - Knubbe ♥
 
Intressen mer en ridning? 
Har inget speciellt, men tycker de är riktig kul med basket, fotboll är ju rätt okej också ;)
 
Favorit klädesplagg?
Har inget speciellt ;) 
 
Favorit läsk?
de är nog pepsi ;)
 
Favorit klädaffär?

Ingen speciell =)
 
Favorit choklad?
Choklad är choklad så kan inte svara på de tror jag ;)
 
Hur många läsare har du?

Väldigt olika. Uppdateringen är lite kass vilket betyder olika mycket läsare. 
Så får nog inget bra svar på den frågan - återkommer när det håller sig jämt ;)
 
Vilka bloggar läser du?
Typ michelles. Linn Ztrelins. Moa jonssons. och ponnysanning
kollar på mer också, men dom där kollar jag typ varje dag iaf.
 
Kan inte du lägga ut en video där du filmar hur en dag i stallet ser ut? 
 
Ska försöka filma imorgon och lägga upp inom nån dag :)
 

Mer svar kommer senare :)
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?