När du knappt känner mig
Publicerat den

Är ganska trött på er människor som gömmer er bakom en skärm anonymt på nätet.
Ni trycker ner mig för garanterat avundsjuka!
Men ni människor som nu skriver skit till mig och ger mig blickar som om jag vore en
snuskig och ful liten tjej i 6an, ni kan dra åt skogen.
 
Vad i hela har jag gjort för att förtjäna era blickar och era hat? 
Jag är en vanlig tjej på 13 år som har en lång historia inom mig som jag försöker glömma.
Har förbannat svårt att tro på mig själv och se mig som en bra person.
Men sen när jag väl är glad och positiv en dag när jag mår bra, då ska ni i de sista trycka ner mig.
Jag vågar inte gämföra mitt liv med hur det var förut. 
Jag vet inte om det var bättre för några år sedan än var det är nu..
Mitt liv har verkligen gått i vågor.
Just nu så är allt skit men på något sätt bra.
 
Ni vet inte hur stark jag är, och det jag fått tagit emot som gått rakt in i mitt hjärta som nästan krossat
mig i bitar är jag inte värd.
ÄRLIGT, jag får träffa min Pappa nästan bara 3 gånger i veckan, ibland 1 vecka på en månad. 
Han åker iväg och jobbar i andra länder oftast.
Jag är såklart orolig, sen betyder min Pappa förbannat mycket för mig! 
 
Min Mamma och Pappa betyder allt för mig, även om vi är som dag och natt ibland!
 
Jag minns hur jag vandrade själv, alldeles själv en sommar och trodde det fanns någon utväg.
Men jag ville inte det och det.
Jag hade inte enda enda person vid min sida då nästan.
Människor ljög för mig rakt upp i ansiktet.
De var falska och hade sagt så otroligt mycket saker till mig och sen var allt falsk förbannelse..
 
Om jag kunde filma varje dag i hela mitt liv skulle ni förstå mig! 
Jag har det så extremt bra ibland, men vissa dagar inte.
Innan ni känner den jag egentligen är, så ge mig inte all skit!
Jag är inte nog stark för att ta det längre. 
Jag försöker skita i alla er som hatar mig. 
Men vissa stunder så går det inte!
 
Jag vill själv se mig som en person som.... 
 skiter i allt och alla runt omkring mig, släpper sånt som inte behövs och ägnar min tid åt hästarna. Sluta vara så osäker på mig själv och istället våga tro på mig själv" 
 
Jag bestämmer mig HÄR och NU!

Att jag bryr mig inte om jag ser ut som en patetiskt tjej i era ögon.
Jag klär mig som jag vill, jag är hur "glad" jag vill.
Jag gör precis vad jag vill!
 
Om nu någon av er är vän med mig på facebook, följer mig på instagram eller annat.
Stör ni er på vad jag skriver eller lägger upp så okej, svårare än att tabort mig som vän eller sluta följa mig, är det inte. Gör det bara! 
Jag vill inte känna mig instängd i ett hörn fullt av skit! 
 
Har inget mer att säga än LÅT MIG VA!!
 
Tack för mig!
 
#FUCKHATERS #fuckhaters
 
 
 
 
 
 
 



Jolina

Jag älskar dig precis som du är, världens finaste och starkaste Emma! <3

Svar: världens bästa jolina <3
Emma



URL: http://jolinaerikssons.blogg.se


Carola

❤️❤️❤️❤️

Svar: ♥♥
Emma



URL:


Erica

Finns bästa du , känner igen mig. ♥
Detta fixar du bästa Emma!

Svar: Bästa Erica! Finns för dig också tjejen! Du är grym <3
Emma



URL: http://eriiicas.bloggplatsen.se


Martina

Finns världens bästa Emma!<3

Svar: Åh bästa Martina! <3 Tack så mycket!
Emma



URL: http://martiinabertiils.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?