Dagen
Publicerat den

Började med att gå upp kl 07.30 imorse och släppte ut hästarna. 
Sen mockade jag Knubbes box. 
Sen gick jag in och åt en toast & lyssnade på musik sen gick jag ut i stallet igen.
Jag mockade både Peppe & Texas box. 
Sen kom Jessica och hennes syster (?) hon var kanske 5 år.
Och hon ville rida på Knubbe så det fick hon. 
Hon gick runt lite på åkern och kunde tillochmed gå runt utan att Knubbe hade nått bus för sig.
Sen travade hon några steg också.
Så otroligt söta! Snälla Knubbisen!
 
Sen kom Jolina så vi lyssnade typ bara på musik, inget speciellt iaf.
Sen åt vi mat och sen åkte hon hem samtidigt som Mamma skjustade Dennis på träning.
 
Så jag gick över till Farmor och var med Ida lite. 
Annars har jag inte gjort något speciellt.
Nu ska jag snart duscha sen står det väl inte på innan jag ska sova.
Skola imorgon.. tråkigt. Men får äntligen träffa han jag saknat som mest..♥
 
 
Saknar..
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?