Elvira
Publicerat den

Igår berättade Jolina för mig att en familj skulle köpa Elvira.
Jag visste redan innan att hon var till salu och att några hade provat henne osv.
Elvira åker kanske nu i veckan, jag tycker det är så jobbigt.
Hon är en så toppen ponny som verkligen ger allt!
Även fast hon inte är min egna ponny så tycker jag verkligen att det ska bli tråkigt att hon åker.
Men jag vet ju att det är en bra familj hon kommer till.
Elvira betyder verkligen mycket för mig, bästa D ponnyn. 
Från att jag tyckte hon var en tråkig sunkig ponny till att bli den bästa ponnyn.
Har verkligen utvecklats med henne också. 
Även fast jag inte ridit henne så mycket.
Men hon är ponnyn som jag fått en känsla med att höjder på hinder är ingen fara.
 
Jolina & Elvira är ju bara så fina tillsammans! ♥
 
Hoppas du får det bra nu Elvira!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hejdå bästis ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?