sovit över med Annie
Publicerat den

Har sovit över med Annie i 2 nätter nu. Hon åkte hem igår kl 19.00! 
Men hon kom iallafall hit på onsdagen. Då red jag Peppe och hoppade han. Han kändes faktiskt riktigt bra! Han är så rolig och rida men man de är så jobbigt. Lång & tung häst!
Han hoppade iaf jätte fint till sist. 
Efter det så hoppade jag Knubbe barbacka lite. Han är så duktig. Han hoppade 90cm barbacka och i mörkret. Grymma ponnyn!
Sen när jag ridit klart så gick jag och Annie in och lyssnade på musik. Sen kollade vi typ på film osv.
Nästa dag så hoppade jag Knubbe också barbacka, för jag hoppade han inte så mycket på onsdagen.
Men iallafall så hoppade han huuur fint som helst! Sen tillslut så klämde vi till med en 90cm trippelbarr. + att vi hoppa det barbacka, men min lilla ponnybus som brukar kunna stanna på precis vad so hellst.
Riktigt nöjd med han! 
 
Sen gick vi in och gjorde några saker sen kollade på film sen somna vi. 
Sen igår så typ red jag och knubbe var lika duktig då. Sen  gjorde vi massa saker sen åkte Annie hem vid 7.
 
Idag får Knubbe vila tror jag, som jag skrev i andra inlägget.
Är så trött så har grytat till texten rejält nu. Men jaja.
 
Hade ingen bild på när vi hoppade 90cm på datorn, kanske kan ladda upp sen.
 
 
Suddiga bilder men dom duger!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?