Tillbaka
Publicerat den

Hej!

Tänkte försöka komma igång med bloggen igen. 
Har satt mig ner idag och funderat på vad fan jag egentligen vill.
Och jag ska försöka få ett bättre självförtroende och våga ta för mig.
 
Nu försöker jag motionera Knubbe i stort sätt varje dag för att han ska gå ner i vikt.
 
Ska försöka skita i andra och bara fokusera på mitt.
Är väldigt bra på att lägga mig i om folk tjafsar hemma, i skolan osv.
Kan inte vara så omöjligt att få ett bra självförtroende och våga tro på sig själv.
 
 
 



Erica

Kör på Emma, du fixar detta!!
Du är hur vacker & perfekt som det går att vara!
Stay strong and go for it! ;) <3
Du är perfekt som du är, det finns tyvärr bara avundsjuka snorungar. Men vänd ryggen åt dom och fortsätt kämpa. du är jätte stark!

Svar: åh asså tack erica! Desamma till dig!
kramis ♥
Emma



URL: http://eriiicas.bloggplatsen.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?