Är en aning redo tror jag..
Publicerat den

Dagens "tävling" på Knubbe gick toppen! 
I LC:n så hoppade han fint men problemet var att vi kom inte riktigt överrens om när vi skulle hoppa.
Jag var stressad så jag hoppade före han och då vart det lite fel. 
Men vi kom iallafall runt felfritt och jag fick rosett och en godis ask.
I LB:n så gick de väl lite sådär. 
Han hoppade HUR fint som helst! 
Men däremot så stannade han på 2 hinder.
En oxer som var jätte lång och sen ett räcke på 90 cm med en kula under.
Men jag kom över båda tillslut iallafall. 
Så efter att jag hoppade en bana på 80cm så känns det lite som att jag kanske 
är redo för att starta en LB lokal tävling i år. 
Det går som det går. Han tycker några hinder är läskiga och vissa kommer han fel på.
Det får jag räkna med! 
Men jag är iallafall hur nöjd som helst över dagen. 
Min duktiga Knubbe ♥
Kolla här liksom..! Han hoppar hur fint som helst över 80cm! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?