Duktiga & Busiga ponnysar
Publicerat den

Dagens ridpass..
 
Knubbe: Hoppade några små språng, han hoppade jätte fint och var allmänt duktig!
Jag kan inte säga mer, han jobbade på bra framåt och ja, han är bäst ♥
 
Texas: Haha ojj.. Vad ska man säga? 
Han knappt skritta 20 meter innan han började bocka och flyga upp i luften, slutade med att jag flög och slog mitt huvud på hans bak, hur fan gick det till?
Men sen sparkade han för det va garanterat obehaglit, så jag flög av han, kändes en aning i höften men annars gick det faktiskt jätte bra.
Men jag hoppade lite med han också, han höll på lite under hela passet med att bocka, ställa sig och allt.
Men han hoppade HUR fint som helst, så jag är otrolig nöjd med honom. När man väl fick fram han så sprang han på jätte fint!
 
Sjukt nöjd över mina fina ponnysar ♥♥
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?