Frågestunds svar "del 1
Publicerat den

Är du kär?
Nej det är jag inte.
 

Är utseendet det viktigaste hos en kille du skulle vara tsm med?
Verkligen inte! Personligheten är det viktigaste.
Men sure, skulle inte kunna va ihop med en kille som inte var i min smak! 
 

Har nu någon ny ponny/häst pågång?
Nej det har jag inte.
 

Är Texas din egna ponny?
Nepp! Han ägs av Jessica. Men eftersom att hon är en aning lite för stor för honom så rider jag han.
Han är lite som min egna. 
Jag säger inget om hur läget ligger till med honom.
Snart kanske han står på familjen Samuelsson ;) 
 

Vilka bloggar läser du?
Dels mina kompisars, och typ Linn Strelins, Moa Jonssons osv.
 

Vem är din absolut största förebild inom ridsporten?
Daniel Zetterman, helt klart! 
 

Kollar du på Ryttareliten?
Absolut!
 

Hur kan du vara så fin?
Föddes antagligen så da ;) 
 

Har du nog med stöd för att fortsätta med ridsporten?
Inlägget jag skrev igår förklarar ganska bra om hur jag tycker och tänker.
 

Hur mår du just nu?
Mår jätte bra!
 

Bästa kompis?
Annie, vi har mycket gemensamt och ja.. VI är oss lika
 

Vad tycker du om hemsidan ask.fm?
Otroligt onödig sida. Anonyma människor som tror att dom kan skriva precis vad som helst.
USCH!
 

Har du några Victoria's Secrets? Vilka isåfall? 
Jag har 2st. Aqua Kiss & Pure Seduction
 

Vilken sport vill du satsa på?
Ridsport
 

Hur kan Daniel vara en så stor förebild till dig?
Hur i hela kunde du veta att han var det?
 

Hur tycker du att man ska göra för att få en bra mängd läsare?
Uppdatera lagom mycket & skriva inlägg som är läsvärda.
 

Vad tycker du är störande att läsa på bloggar?
Dom som BARA skriver långa inlägg. Blir så tråkigt och jobbigt att läsa.
Det ska vara lagomt långa/korta inlägg
 


DEL 2 KOMMER SENARE!
 
 

 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?