Frågestunds svar kommer..
Publicerat den

Var nere och åt, sen kom jag upp och hade fått massa frågor.
Vilket kommenterade mitt inlägg vid rubriken "Önskeinlägg".
Så jag ska sätta mig ner nu och svara på frågorna, jag tror jag svarar i en video. 
Enklare, kanske blir olika delar så videon inte blir så lång.
Så fortsätt fråga om ni vill ha ennu mer svar. 
Glöm inte att önska precis vad ni vill se på bloggen.
 
 
 
 



Elina (Ingen blogg)

Trivs du i din klass?
Trivs du i din skola?
Hur länge har du haft Knubbe ?
Vad är det bästa med att blogga?
Vad heter din lärare/mentor?
Hur gammal är du?
Har du en kille på g?
Tror du att du kommer ha ett förhållande 2014?
kram



URL:


Elina (Ingen blogg)

Trivs du i din klass?
Trivs du i din skola?
Hur länge har du haft Knubbe ?
Vad är det bästa med att blogga?
Vad heter din lärare/mentor?
Hur gammal är du?
Har du en kille på g?
Tror du att du kommer ha ett förhållande 2014?
kram



URL:


Elina (Ingen blogg)

Trivs du i din klass?
Trivs du i din skola?
Hur länge har du haft Knubbe ?
Vad är det bästa med att blogga?
Vad heter din lärare/mentor?
Hur gammal är du?
Har du en kille på g?
Tror du att du kommer ha ett förhållande 2014?
kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?